Klikamy na zakładkę Zaloguj podajemy PESEL i hasło, następnie klikamyZaloguj.
* jeżeli zapomnimy hasła, należy skorzystać z przycisku Nie pamiętam hasła, wpisać PESEL oraz e-mail i kliknąć przypomnij hasło – w ciągu 15 min powinniśmy dostać maila z instrukcją umożliwiającą odzyskanie hasła.
*dalsza edycja danych osobowych będzie niemożliwa, jest to ostatni moment kiedy można skorzystać z opcji: CHCE WRÓCIĆ DO EDYCJI DANYCH OSOBOWYCH.
* na karcie wyboru kierunku wyświetlane są WAŻNE TERMINY, z którymi należy się zapoznać.
**w przypadku pomyłki można skorzystać z przycisku: WYPISZ MNIE
* jest to ostatni moment, kiedy można poprawić dane świadectwa maturalnego; po kliknięciu ZATWIERDZAM WSZYSTKIE będzie to niemożliwe.
Etap opłaty, do wyboru mamy: PŁATNOŚĆ ONLINE lub PRZELEW TRADYCYJNY, etap będzie zakończony dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na koncie uczelni, może to potrwać do kilku dni.
Etap zdjęcie służy do wgrania zdjęcia (zdjęcie to zostanie wykorzystane miedzy innymi do wydruku legitymacji studenckiej).
Przeczytać wymagania dotyczące zdjęcia.
Ostatnim krokiem jest wgrywanie dokumentów
Wybrać odpowiedni dokument do przesłania, klikając w odpowiednim miejscu przycisk "Prześlij dokument"
Powinna pojawić nam się stona, na której należy kliknąć "Wybierz", następnie wskazać loklizacje skanu w formacie pdf w celu umieszczenia dokumentu w systemie. Po wybraniu pliku klikamy "Zapisz".
Po wykonaniu kroku 2, pojawi się podgląd pliku. Jeżeli wszystlo się zgadza, dokument należy zatwierdzić.
Natomiast jeżeli chcemy dodać jeszcze jedną strone do pliku, należy wybrać "Dodaj kolejną stronę" i postępować zgodnie z poprzednimi krokami. Nowa strona zostanie doklejona do dokumentu, co będzie widoczne na podglądzie po jej zapisaniu.
Po poprawnym wgraniu pliku, kafelek dotyczacy wgranego dokumentu powienien zmienić kolor na niebieski. Oznacza to, że nasz dokument został wgrany poprawnie i czeka na zatwierdzenie przez administratora. Po zatwierdzeniu powienien zmeinić kolor na niebieski.